ID: 4871
Coordinator civiele techniek asfalt
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
(Sluitingsdatum: 09-04-2018 om 17:00 uur) Als Coordinator civilie techniek ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de openbare buitenruimte, waarbij asfalt en bestrating de voornaamste disciplines zijn.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 30-04-2018
Einddatum: 01-11-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 09-04-2018 om 17:00 uur
De beheerbedrijven Wijkbeheer en Centrale Beheertaken hebben een eigen onderhoudsdienst waar 150 medewerkers met grote inzet werken aan een hele, schone en veilige buitenruimte voor de gemeente Amstelveen en Aalsmeer. Het team Infrabeheer bestaat uit 20 collegas. Het is een specialistische afdeling binnen de afdeling Centrale Beheertaken. Het team verzorgt het beheer en onderhoud van onder andere wegen, kunstwerken, straatmeubilair, speeltoestellen, openbare verlichting en verkeersmiddelen.
Samen met onze andere Coördinator ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de openbare buitenruimte, waarbij asfalt en bestrating de voornaamste disciplines zijn. Je levert een bijdrage aan de meerjarenplanningen, beheert budgetten en stuurt onderhoudsteams en toezichthouders aan. Je rapporteert direct aan jouw leidinggevende.
Jouw aandachtsgebieden zijn asfaltonderhoud en contractbeheersing van de (raam)bestekken voor Aalsmeer. Je bent opdrachtgever voor onderhouds- en herstelwerkzaamheden. Je hebt afstemming en overleg met andere afdelingen en teams binnen de gemeente en je onderhoudt contacten met adviesbureaus en aannemers. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk zelf in te richten. Zo nodig doe je dit samen met de andere Coördinator en teamleider. Je denkt mee in het verbeteren van werkwijzen en processen van het team en afdeling.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 30-04-2018
Einddatum: 01-11-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 09-04-2018 om 17:00 uur
De beheerbedrijven Wijkbeheer en Centrale Beheertaken hebben een eigen onderhoudsdienst waar 150 medewerkers met grote inzet werken aan een hele, schone en veilige buitenruimte voor de gemeente Amstelveen en Aalsmeer. Het team Infrabeheer bestaat uit 20 collegas. Het is een specialistische afdeling binnen de afdeling Centrale Beheertaken. Het team verzorgt het beheer en onderhoud van onder andere wegen, kunstwerken, straatmeubilair, speeltoestellen, openbare verlichting en verkeersmiddelen.
Samen met onze andere Coördinator ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de openbare buitenruimte, waarbij asfalt en bestrating de voornaamste disciplines zijn. Je levert een bijdrage aan de meerjarenplanningen, beheert budgetten en stuurt onderhoudsteams en toezichthouders aan. Je rapporteert direct aan jouw leidinggevende.
Jouw aandachtsgebieden zijn asfaltonderhoud en contractbeheersing van de (raam)bestekken voor Aalsmeer. Je bent opdrachtgever voor onderhouds- en herstelwerkzaamheden. Je hebt afstemming en overleg met andere afdelingen en teams binnen de gemeente en je onderhoudt contacten met adviesbureaus en aannemers. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk zelf in te richten. Zo nodig doe je dit samen met de andere Coördinator en teamleider. Je denkt mee in het verbeteren van werkwijzen en processen van het team en afdeling.
Functie-eisen
- Afgeronde opleiding in de richting van Civiele Techniek of Bouwkunde op HBO niveau
- Ervaring als wegbeheerder, werkvoorbereider en/of toezichthouder met asfaltwerken
- Kennis van RAW-systematiek, bestekadministratie en raamovereenkomsten
- Werkervaring als wegbeheerder in de afgelopen 5 jaar
- Kennis van inkoop en aanbestedingen.
- Minimaal 1 jaar ervaring in een leidinggevende functie opgedaan in de afgelopen 5 jaar